~ Doar petale ~ Volum de Poezii ~ Autor Suzi Mirea

9 mai 2017

GÂNDURI, ŞI IAR GÂNDURI





Gânduri peste gânduri,
Se aştern în rânduri,
Viaţă şi doar viaţă,
Nu mă ţine tu de-o aţă.

Nu-ţi pot face faţă,
Unde eşti speranţă?
Tremur, mă prefac,
Că totu-e pe bunul plac.

Soare! ... din inima mea,
Te-ai ascuns de-atâta dor?
Eşti tu rege de catifea?
Nu-mi eşti martor –  
Şi-am să mor!

Gânduri şi iar gânduri,
Mă asaltă printre rânduri,
Ce să fac, cum să le port?
Cel ce sunt-un mic despot.

Gând pe gând; se întreţin,
Mă cuprinde; dar le ţin!
Gândurile le-ntreţin, –
Dacă nu le plac, nu vin!

Gânduri aşternute-n rânduri,
-      Vin amare, –
Şi pe nori se pun petale ...

-      Vin petale, –
Şi din flori miresme pale,
Inorogi, vlăstare rare,
Doar mi-s caii cei mai puri!


Introducere în Prefaţă - Din Volumul de Poezii - DOAR PETALE - Autor Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu